regn, regn, regn

massa regn idag, första riktiga höstdagen i malmö. jag tycker att det är ganska skönt faktiskt, orkar inte med värmen, man vill du ha sina nya fina höst kläder och skor. kan inte säga att jag saknar sommaren jätte mycket, saknar mest bara att kunna simma i havet, vilket jag verkligen älskar att göra. badar i alla väder, men nu är det lite för kallt haha.

annars har det varit en sådär dag. gick hem från skolan för min syster har smittat mig. känner mig jätte förkyld. kanske svin influensan!? nä, det tror jag inte, och man får ju hoppas att det bara är en vanlig förkyldning. men nu ska jag sova lite. ni får ha det så bra. puss och kram


Jag älskar att bada och simma!


Kommentarer
Postat av: anna

jaaa, har saknat din blogg :) roligt nu när du är igång igen :D

2009-09-04 @ 19:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0