hissar/dissar bloggar


1. Fokis- min favorit blogg, Foki skriver om så roliga anorlunda saker, var hittar hon allt? mycket roligt att läsa.

2. Kenzas- Tycker att Kensa är grym, hon har lyckast skit bra med bloggen och är en bra förebild.

3. Gaybloggen- Amir är ju bara coolast, han är stolt över vem han är och låter inte andra trampa på honom, alla borde ju vara så.




1. Kissies- jag tycker inte om att kritisera andra men jag tycker inte om Kissies blogg, det verkar som att hon tycker att hon är mycket bättre än alla andra. och så skriver hon bara massa skit om andra.

2. Dessies- det är samma som med kissie, det verkar som att hon bara tycker att hon bäst och snyggast.

men nu vet jag ju inte hur dom är utanför bloggen, dom kanske är hur snälla som hällst. det är deras bloggar jag inte tycker om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0