godmorgon

god morgon, sovit gott?
dom flesta är väll i skolan nu, men inte jag för jag har studie dag hihihi. perfekt dag att ha studie dag på också för mig, har ju inte varit i skolan sen onsdags. var det många som såg VMA? jag missade det, blev så jävla trött så jag orkade inte vara uppe mer. idag ska man gå en runda i parken med pappa och ta massa foton och sen ska jag träffa ellen. men nu ska jag hoppa in i duschen, hoppas att ni får en trevlig dag. puss och kram



jag och Frida i sommras <3


Kommentarer
Postat av: Sabbi, mitt liv innan jag flyttar till USA

Svar: åh vad störigt! du missade verkligen något, men som tur är går det i repris igen den 19:e :)



Kanye West flipp, Pink & lady gagas uppträdande. Helt underbara!

2009-09-14 @ 15:59:09
Postat av: Sabbi, mitt liv innan jag flyttar till USA

Svar: åh vad störigt! du missade verkligen något, men som tur är går det i repris igen den 19:e :)



Kanye West flipp, Pink & lady gagas uppträdande. Helt underbara!

2009-09-14 @ 15:59:25
URL: http://sabbi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0